BBC İslam

İman etmeden mücadele edilemez mücadele etmeden de iman etmiş olunmaz.

Türkiye’de Nakşi Hareketi ve Tasavvuf”Video 1,2″

Posted by bbcislam Temmuz 12, 2009


Türkiye’de Nakşi Hareketi ve Tasavvuf
— Ferit Aydın eski Nakşi Şeyhi —

Videoyu izlemek için yazının devamını tıklayınız


 

 
ONLİNE İZLE
1.bölüm : http://www.megavideo.com/?v=ZYVTSK61
2.bölüm : http://www.megavideo.com/?v=RHR01LM9

İNDİR
http://www.salafishare.com/30D0B4EKH6Z5/MR6TC2S.rar

6 Yanıt to “Türkiye’de Nakşi Hareketi ve Tasavvuf”Video 1,2″”

  1. islamic said

    ferit aydın hakkında hıc ıyı seyler duymadım yanı bu dedıklerının pek tarafsız olmadıgını dusunuyorum..onun hakkında tek bıldıgım şey aşiretinden aile içi anlaşmazlıklar yuzunden kovuldugu ve aşireti tarikatlarla alakalı oldugu ıçın onlara karşıtlık olarak tarıkat meselesınden vurdugu..ayrıca bu adamı bizzat gördüm yanlış anlamayın kardeşler ama yüzünde ne meymenet nede nur var..yuzune bakana ebu cehılı anımsatıyo..ınanmayan onla gorusmek ıcın bı bahane bulsun ve gorsun..hıc yuz ıfadesınde mumin sıfatı yok..tuaf bı ınsan..subhanallah
    hadisis şerif: mümin kendisine bakıldığında Allahı hatırlatandır..

  2. özkan said

    kardeş biz insanların görünüşüyle yargılayamayız söylediklerine bakarız verdigi delilleri araştırır dogruluguna bakarız söylediklerinin çogunu ben daha önce biliyordum yeni ögrenmiş degilim
    haadisi şerif =ALLAH sizin görünüşünüze degil kalbinize bakarr

  3. Anonim said

    “ferit aydın hakkında hıc ıyı seyler duymadım yanı bu dedıklerının pek tarafsız olmadıgını dusunuyorum..onun hakkında tek bıldıgım şey aşiretinden aile içi anlaşmazlıklar yuzunden kovuldugu ve aşireti tarikatlarla alakalı oldugu ıçın onlara karşıtlık olarak tarıkat meselesınden vurdugu..ayrıca bu adamı bizzat gördüm yanlış anlamayın kardeşler ama yüzünde ne meymenet nede nur var..yuzune bakana ebu cehılı anımsatıyo..ınanmayan onla gorusmek ıcın bı bahane bulsun ve gorsun..hıc yuz ıfadesınde mumin sıfatı yok..tuaf bı ınsan..subhanallah
    hadisis şerif: mümin kendisine bakıldığında Allahı hatırlatandır..”

    İşte hayatımız boyunca yaptığımız en büyük hata!!! yaşamımıza sadece duyumlarımız üzerine yon vermemiz, en iyi yaptığımız şey yargılamak ve bilmediğimiz konularda fikir beyan etmek. Merak ediyorum bu düşündüklerinizi, gördüm dediğiniz bu KİŞİNİN yüzüne de söyleyebilir miydiniz…. Allah hepimize yardım etsin..

    • Anonim said

      Ya sizin yaptığınız hataya ne demeli? Sadece bir görüşü ve o görüşü savunan şahısları baz alıp diğerlerini yok saymak hatta okuma gereği bile hissetmemek.Bunca alim ve mutasavvıfı,İslama, Kur’ana,Sünnete bu kadar hizmet etmiş şahısları bir “Ferit Aydın” dedi diye bir kalemde silelim mi yani? Allah bunun hesabını sorar.Eğer tasavvuf kötü birşey olsaydı bu kötülük onu yaşayanların hayatından müşahade edilirdi.Ancak görünen o ki gerek Anadolu’da gerek dışarda birçok hizmetler ettikleri gibi yaşayışları ile insanlara İslamı tebliğ etmişlerdir.Sağduyulu olmanız gerekiyor.Bu kişileri müşrik gibi yaftalayanlara fırsat verirseniz elinizde din adına birşey kalmaz…

      • tunc said

        arakadaşlar ben bette gezerken gördüm şu cd yi bir şahıs çıkıyor sacma sapan konuşuyor ve bu insanın ne olduguda bellli degil sadece bu şahıs böyle konuştu diye bir anda bu mübarek islama her konuda yardımı olmuş zatları bir kenara atıyorsanız çok yanlış düşünüyorsunuzdur anonim arkadaşımın dedigi gibi sakın bu tür insanlara inanmayın amaçları müslümanların akıllarını karıştırmak siz siz olun kurandan ve peyganberimizin hadislerinden ayrılmayın

  4. sacrow said

    —-
    islamic demiş
    Temmuz 25, 2009 5:25 pm

    ferit aydın hakkında hıc ıyı seyler duymadım yanı bu dedıklerının pek tarafsız olmadıgını dusunuyorum..onun hakkında tek bıldıgım şey aşiretinden aile içi anlaşmazlıklar yuzunden kovuldugu ve aşireti tarikatlarla alakalı oldugu ıçın onlara karşıtlık olarak tarıkat meselesınden vurdugu..ayrıca bu adamı bizzat gördüm yanlış anlamayın kardeşler ama yüzünde ne meymenet nede nur var..yuzune bakana ebu cehılı anımsatıyo..ınanmayan onla gorusmek ıcın bı bahane bulsun ve gorsun..hıc yuz ıfadesınde mumin sıfatı yok..tuaf bı ınsan..subhanallah
    hadisis şerif: mümin kendisine bakıldığında Allahı hatırlatandır..—–

    İşte hayatımız boyunca yaptığımız en büyük hata!!! yaşamımıza sadece duyumlarımız üzerine yon vermemiz, en iyi yaptığımız şey yargılamak ve bilmediğimiz konularda fikir beyan etmek. Merak ediyorum bu düşündüklerinizi, gördüm dediğiniz bu KİŞİNİN yüzüne de söyleyebilir miydiniz…. Allah hepimize yardım etsin

Bir Cevap Yazın

 
