BBC İslam

İman etmeden mücadele edilemez mücadele etmeden de iman etmiş olunmaz.

Dikkat Müslüman Var!

Posted by bbcislam Nisan 30, 2009


Dikkat Müslüman Var! / Ziya Gündüz

Karanlık bir el yine bir bahar günü düğmeye bastı.. Yine bir bahar günü, Müslüman avı var! Birileri şöyle haykırıyor: Dikkat Müslüman var!

Ben diyorum ki neden sabah namazında Müslümanları tutuklamaya gözaltına almaya gidiyorsunuz..

Buna ne gerek var..

Caddeler, sokaklar, dernekler, Camiler, Fikri hür vicdani hür Müslümanlarla dolu..

Siz sokakta, caddede tinerci, esrarcı, kapkaççı, devriyesi gezmeyin.

Buna ne gerek var..

Sokaklar Müslüman dolu, Camiler Müslüman dolu, siz Müslüman devriyesi gezin..

Gördüğünüz herkese sorun siz Müslüman mısınız?

Eğer karışınızda ki evet, Elhemdulilah Müslüman derse hiç vakit kaybetmeden, onun nazik temiz ellerine kelepçeyi vurun!

Sizin operasyonunuz adı: Dikkat Müslüman var!

Bu ülkede ben Ulusalcıyım diyen baş tacı!

Bu ülkede ben esrar, eroin, içiyorum satıcı değilim diyen baş tacı!

Bu ülkede ben Atatürkçüyüm Atatürk için adam öldürürüm, gerekirse devleti yıkarım diyen baş tacı!

Bu ülkede ben milliyetçiyim, ben faşisttim diyen, baş tacı!

Bu ülkede ben Müslüman’ım diyen ise en büyük tehlike!

Doğrusu bu ülkede hayırlı iş yapan dernekler, vakıflar, terörist!

Ergenenkon vakıfları ve sanıkları ise bilim adamı birer melek!

Koro halinde bağırıyor birileri:

Dikkat Müslüman var!

Evet Müslüman var

O halde bunların ellerine kelepçeyi vurun.. ,Çünkü bunlar bu ülkede hayırlı işler yapıyorlar..

Ey karanlık eller siz Müslümanların ellerine kelepçe vurabilirsiniz, ama düşüncelerine, inançlarına, ilkelerine asla kelepçe vuramayacaksınız..

Sizin dedeleriniz bunu başaramadı..

Sizi ise asla başaramayacaksınız..

Çünkü Allah’ın ahdi var..

Zafer ve şeref inanların olacaktır..

Sözün özü: Varlığım Allah’ın Varlığına armağan olsun diyen Müslümanlara Allah Yeter!

Sevgi ve Dua ile..

ZİYA GÜNDÜZ

Bir Yanıt Bırakın

 
